RECEPTIONISTELEV TIL RUTHS HOTEL


Ruths Hotel søger en dygtig, udadvendt og nysgerrig receptionistelev til et spændende og udfordrende job, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel – også når det går rigtig stærkt. 

Vi forventer, at.....

  • Du er udadvendt, smilende og kan kommunikere med både gæster og kollegaer.
  • Du er engageret og kan modstå en hverdag med mange udfordringer.
  • Du arbejder struktureret og systematisk, med blik for detaljen.
  • Du er stærk til IT, især Office pakken.
  • Du, på forhandlingsniveau, er stærk til engelsk i såvel skrift som tale. Kommunikerer du på andre sprog er dette er fordel
  • Du er indstillet på at yde en ekstra indsat i de perioder, hvor det kræves, særligt sommeren.

Dine arbejdsopgaver.....

Som receptionistelev får du en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med det øvrige team får du en særlig plads på hotellet, hvor du vil være hotellets ansigt udadtil.

Dine arbejdsopgaver under uddannelsen

  • Ind- og udtjekning af hotellets gæster.
  • Reservationer af individuelle gæster samt grupper.
  • Udarbejdelse af tilbud og bekræftelser til weekendophold.
  • Telefonpasning
  • Afstemning af dages salg og regnskab

 

Hvad gør du nu....

Ansøgningen samt CV sendes til thro@slet-dette.ruths-hotel.dk med”receptionistelev” i emnefeltet. Eksamenspapirer og udtalelser mv. kan eftersendes såfremt dette bliver aktuelt. Alle ansøgninger behandles i takt med at de modtages. Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi gemmer maksimum din ansøgning og CV i 3 måneder, med mindre du giver os ret til at gemme dem længere. Samtaler forventes afholdt løbende, så send din ansøgning med det samme. Tiltrædelse marts 2020


DET LIGGER I VORES NATUR Blå himmel, hav, klit og skøn natur så langt øjet rækker. Midt i alt det ligger Ruths Hotels konferencemuligheder. Her summer det af livsglæde og aktivitet, når de mange gæster hygger sig og nyder deres ophold. Du sanser opmærksomt det hele, har styr på både omgivelser og dine gæster, som du ved, er kommet for at opleve det bedste af det bedste både hvad angår smag, nydelse og kvalitet. Fordi det at skabe gode kundeoplevelser ligger i din natur.